luni, 20 mai 2013

SUNT MÂNDRU DE ŞCOALA MEA!



Sunt mândră de  şcoala mea

      Este o  zi a lunii mai, cu cer de „nu-mă-uita” şi soare arzător. Te invit, cititorule, să-mi cunoşti şcoala, cetatea cunoaşterii, cum i se mai spune.
    Şcoala mea se află pe strada Principală a satului Negoieşti, din comuna Ştefan cel Mare, judeţul Bacău. Clădirea şcolii este făcută din cărămidă zugrăvită în alb, cu acoperiş verde cu sclipici, cules de la stelele căzătoare. Are geamuri mari şi luminoase din termopan. Intrarea în şcoală este ascunsă, încât numai elevii care învaţă aici să ştie de ea. Curtea şcolii, dimineaţa şi în pauze,  este ca  o poieniţă frumoasă, populată cu multe fiinţe drăguţe, inteligente şi prietenoase.  Toate fiinţele par nişte flori multicolore, uneori nişte fluturi gingaşi, iar  alteori  nişte iepuraşii fricoşi. Atunci ei se ascund pe terenul din spatele şcolii printre păpădii şi tufele de liliac. Sălile de clasă, opt la număr şi un laborator IT,  sunt colorate în culorile curcubeului, de câte planşe atârnă  pe pereţii lor. La şcoală participă la cursuri atât elevi obişnuiţi, cât şi făpturi de basm. Învăţătorii şi profesorii noştri sunt întruchipaţi în prinţese sau magicieni. Pe lângă materiile obişnuite se mai predau la şcoală şi ore de magie. Astfel, oră de oră destui elevi se transformă în personaje de poveste, pozitive sau negative, asta depinde de cât de pregătiţi sunt în ziua respectivă!
      Iubesc elevii din această şcoală pentru ca sunt cuminţi, silitori, frumoşi, deştepţi, dar cel mai important lucru este că îmi sunt prieteni. Mărturisesc că toţi elevii frecventează cu mult drag cursurile acestei şcoli.

                                                                                     Eleva, Pavăl Gianina- Andreea
                                                                                    Clasa a IV-a A
Şcoala Gimnazială Nr.1 Negoieşti
                                                                                        Înv. A.Fonoca
Mândră sunt de şcoala  mea

     Şcoala mea se afla pe planeta Pământ.  Este aşezată într-un colţ de rai, pe un tărâm de poveste, la Negoieşti.
     Aici, spune legenda, a copilărit şi Ştefănuţă ajuns domn al Moldovei, în anul 1457. Clădirea şcolii este înconjurată de o vegetaţie bogată, că doar e o şcoală din mediul rural. Pomii fructiferi, liliacul şi  garofiţele  îţi zâmbesc de pe alei atunci când te plimbi în pauză prin curtea şcolii. Deşi este la ţară, e o şcoală mare,având  forma literei „L”, cu opt săli de clasă şi un  laborator de informatică cu care ne mândrim, pentru că acolo desfăşurăm ora de opţional „Calculatorul, prietenul meu”. Majoritatea copiilor din comună ajung la şcoala cu unul din cele două microbuze şcolare, cu care este dotată şcoala. Elevii sunt isteţi şi silitori, cu mult bun simţ, deşi mai fac şi ei câte o năzbâtie, că doar sunt copii!
Învăţătorii şi profesorii sunt oameni bine pregătiţi, iubesc meseria şi copiii, sunt calmi şi buni şi  ne  ajută să descoperim tainele cărţilor.  
     Îmi place să învăţ în această şcoală pe care o consider cea mai frumoasă şcoală din Univers. De ce? Pentru că este şcoala  mea!

                                                                                    Eleva, Onel Cosmina-Nicoleta
                                                                                     Clasa a IV-a A
 Şcoala Gimnazială Nr.1 Negoieşti
                                                                                     Înv. A.Fonoca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu